AKTUELNO!

06.10.2019 | Nov čanak u dnevnom listu ALO na temu Vađenje biopolimera iz usana.. | Pogledajte članak
  20.05.2019 | Gostovanje dr Vesne Rakić u emisiji Dobro jutro Srbijo na TV Happy.. | Detaljnije
  24.12.2018 | Gostovanje dr Vesne Rakić u emisiji Život plus na TV Studio B.. | Detaljnije
  06.11.2018 | Posledice nestručnog ubrizgavanja filera rešavaju hirurzi plastičari.. | Detaljnije
  05.09.2018 | Gostovanje Dr V. Rakić na RTS-u na temu Tretmani ulepšavanja pod lupom, uvode se stroža pravila.. | Detaljnije
  08.07.2018 | Nov čanak u dnevnom listu Politika "Odu po lepotu pa plastičnog hirurga pošalju na sud" | Detaljnije
  01.06.2018 | Nova knjiga dr Vesne Rakić "Ekspertiza naruženja" | Detaljnije
  01.04.2018 | Gostovanje Dr V. Rakić na RTS1 Tv u Dnevniku 3 na temu Karcinom dojke, rekonstrukcija dojke.. | Pogledajte video
  16.12.2017 | Gostovanje Dr V. Rakić na TV Studio B u emisiji "Biljana za Vas" na temu Vaginoplastika.. | Pogledajte video

Plazma terapija za ožiljke od akni

Plazma terapija za oziljke od akni

Primena plazme bogate trombocitima (PRP) pokazala se kao veoma efikasna terapija za lečenje ožiljaka od akni. Iz 70 cm³ sopstvene krvi pacijenta, dobija se sasvim dovoljna količina PRP-a za tretiranje celog lica. Dobija se svež preparat krvi, bez konzervansa koji daje izuzetan efekat na produkciju kolagena i pojavu mladih krvnih sudova u koži. Koža tako dobija više kiseonika, hranljivih materija i bolju hidrataciju. Dolazi do produkcije kolagena što popravlja strukturu kože i popunjava ulegnuća od akni. Koža postaje glatka i elastična. Dakle, onaj potencijal koji nose trombociti prisutni u krvnoj plazmi i krvnim sudovima, postaju dostupni i koži, ali u daleko većoj koncentaciji. Faktori rasta su tu ključni faktor, najveredniji deo krvne plazme. Upravo faktori rasta podstiču organizam na stvaranje, novog, mladog tkiva koje popunjava ožiljke od akni.

PRP se aplikuje veoma tankim iglicama, a procedura traje nekoliko minuta. Pre toga se na lice namaže krema sa anestetikom tako da je metoda praktično bezbolna. Efekti ove terapije su primetni posle petnaestak dana. Preporučuje se da se drugi tretman uradi mesec dana posle prvog, da se sledeći uradi tri meseca kasnije, zatim posle šest meseci i posle godinu dana. Nakon PRP terapije na licu se vidi blago crvenilo i sitni ubodi. Ti efekti postaju neprimetni trećeg do petog dana od tretmana. Terapija PRP za ožiljke od akni se može primeniti ako nemate aktivne gnojne akne.

PRP se ne primenjuje kod osoba koje imaju određene kožne bolesti, alergije, aktivne infekcije kože, bolest krvi, sistemske i metaboličke bolesti, malignu bolest ili primaju hemioterapiju.