Poštovani pacijenti, u letnjem periodu za vas smo pripremili AKCIJU za FILERE. Na redovne cene odobravamo 30% POPUSTA. Kontakt telefon za zakazivanje +381 11 2432 762, e-mail rakicdrvesna@gmail.com

Vaginoplastika - sužavanje vagine

Vaginoplastika

Slika: Zatezanje mišića vagine

U toku porođaja dolazi do rastezanja svih mišićnih vlakana vagine do dimenzija obima glave novorođenčeta. Mišići se nakon porođaja delimično skupe, retrahuju, ali to nikada ne bude povratak na prvobitno stanje. Pored toga, veliki broj porođaja se završava rasecanjem vagine - epiziotomijom. Nakon te intervencije često zaostane širok, bolan ožiljak koji se proteže iz vagine, ukoso prema tkivu zadnjice. Oslabljeni mišiči, veliki ožiljak, proširen ulaz u vaginu, sve to umanjuje zadovoljstvo partnera u toku seksualnih odnosa, a ženi donosi osećaj nesigurnosti i potištenosti.

Da li je moguće „podmlađivanje“ vagine?

Moguće je i to jednostavnom intervencijom u uslovima lokalne anestezije, sa jednodnevnim boravkom u bolnici. Operacija se sastoji u uklanjanju postojećeg ožiljka od epiziotomije i ponovno povezivanje mišića koji su intervencijom na porodjaju presečeni. Ova hirurška intervencija je rutinska, zahteva pripremu tako što će biti urađene standardne laboratorijske analize krvi.

Postoperativni oporavak traje nekoliko dana. Potrebno je da se miruje kod kuće, sprovodi redovna uobičajena toaleta polnih organa, da se stavljaju hladne obloge i uzima analgetik prema savetu hirurga plastičara. Nakon nekoliko dana, pacijentkinja se može vratiti svojim svakodevnim aktivnostima. Konci se ne vade jer se rana ušiva samorazgradivim koncima. Polni odnosi se mogu imati desetak dana nakon intervencije. Ukoliko je pacijentkinji prijatnije,  ukoliko smatra da će lakše podneti operaciju, može se primeniti i opšta intravenska anestezija.

Kako će izgledati vagina posle operacije?

Hirurzi plastičari primenjuju mikrohiruršku tehniku, stoga je ožiljak veoma tanak, kao vlas kose.  Pacijentkinja će biti zadovoljna, sa novim samopouzdanjem.

Komplikacije podmladjivanja vagine

Su retke i blage. Moguća je pojava infekcije i krvarenja u manje od 1%. Tkivo polnih organa ima veoma dobru cirkulaciju, što  je solidna brana raznim infekcijama i prednost koja podstiče brzo zarastanje rana.

Liposukcija i zatezanje venerinog brega

Ukoliko je kod žene stidni brežuljak veći nego u mladosti, ukoliko je izgubio svoje negdašnje konture, a prisutan je i višak masnog tkiva, to se može korigovati istovremeno kada se radi labioplastika ili rejuvenacija vagine. Liposukcija jeste rešenje. Često se primenjuje u sklopu drugih, većih estetskih operacija stomaka. Intzervencija traje samo desetak minuta, a krajnji efekat je odličan.

Nove metode

Primena plazma terapije (PRP) je nova metoda u podmlađivanju  intimne regije. Veoma je efikasna i doprinosi punoći i jedrini polnih organa žene,briše naboranost i opuštenost polnih usana i vagine.

PRP metoda (plasma rich platetelet), korišćnje sopstvene krvne plazme bogate trombocitima.

Metoda je poznata dugi niz godina i predstavlja terapijski postupak kod veoma zahtevnih stanja i oboljenja. U poslednjih nekoliko godina sa velikim uspehom se koristi za podmlađivanja polnih organa. Normalnom cirkulacijom koja postoji u koži, nije moguće dopremiti visoke koncentracije faktora rasta kao što je to moguće direktnim ubrizgavanjem sopstvene plazme. Inače, faktori rasta imaju višestruku ulogu u održavanju homeostaze u organizmu. Jedna od uloga je i da prenesu signale na lokalne ćelije mezenhima i epitela, pokrenu ih na migraciju, na deobu i na povećanu produkciju kolagena i  matriksa.

Dejstvo PRP u genitalnoj regiji: Povećana produkcija kolagena popravlja strukturu vaginalnog zida kožu i sluzokožu  polnih usana. Tretirana površina postaje glatka, elastična i zategnuta, vraća se jedrina polnih organa, briše naboranost i opuštenost genitalne regije.

Lečenje lihen  skleroze: PPR se pokazala kao veoma dobra terapija ove neugodne i do sada ne rešive bolesti.

Postupak i oporavak: To je kratak, bezbolan postupak, a oporavak kratak. Preporuka je uraditi četiri uzastopne terapije,druga terapija se radi mesec  dana posle prve terapije, treća posle 3 meseca i četvrta posle 6 meseci.Često su odlični efekti vidljivi već posle prve terapije.

Kontraindikacije za PRP: Ova metoda se ne primenjuje kod osoba koje imaju alergije, aktivne infekcije kože, bolest krvi, sistemske i metaboličke bolesti, malignu bolest ili primaju hemioterapiju.

Pogledajte i: Podmlađivanje (sužavanje) vagine laserom

Vaginoplastika - Sužavanje vagine - 1500
Vaginoplastika - Sužavanje vagine laserom (1 tretman) - 300
PRP vulvo-vaginalne regije (1 tretman) - 350
Napomena: Cene si izražene u EUR-ima.
Plaćanje u dinarskoj protivrednosti po srednjem kursu NBS na dan plaćanja.
Kompletan cenovnik usluga možete pogledati ovde